L’Ajuntament de Salou ha aprovat l’expedient administratiu per a la contractació dels serveis públics de recollida selectiva de residus urbans i transport a les respectives plantes d’eliminació i valorització, gestió de la deixalleria, neteja viària pública i de les platges del municipi, i serveis de gestió de les fraccions; així com la recollida i transport d’oli domèstic usat, i roba i calçat de la ciutat.
Dos lots
Un cop aprovat aquest expedient, s’iniciarà el procés de licitació del nou contracte. L'àmbit del nou contracte contempla dos lots. El primer fa referència als serveis de recollida i transport de les fraccions; resta, orgànica, envasos lleugers, paper i cartró, vidre, mobles, voluminosos i piles, poda i jardineria, neteja viària, neteja de platges, recollida selectiva de platges i gestió de la deixalleria fixa; deixalleries mòbils i minipunts nets. La durada del contracte per a aquest lot és de 12 anys.
El segon lot fa referència als serveis de gestió de les fraccions: oli domèstic usat i roba i calçat. La durada del contracte per a aquest lot és de anys.