L'Ajuntament de Mont-roig del Camp organitzarà el pròxim
diumenge dia 8 de gener la clàssica
cursa Crema Torrons, una competició que dona per finalitzades les festes de Nadal al municipi i que servirà, de passadsa, per donar el tret de sortida de les curses populars de l’any 2023 a les nostres comarques.
Una part de la recaptació, per a Creu Roja
De nou, la cursa serà solidària, ja que una part de la recaptació es destinarà a
Creu Roja. Com cada any, la cursa tindrà dos recorreguts, un de 5 quilòmetres i l'altre de 10 per la zona pròxima al litoral de Miami Platja. Una vegada finalitzades aquestes curses, es faran, com és habitual, les curses de promoció per a nens i nenes de 0 a 12 anys.
La sortida de la cursa serà des de la pèrgola de Platja Cristall a dos quarts d'11 del matí. El mateix dia de la cursa, des d'un quart de 9 del matí i fins a un quart de 12 del migdia es podran recollir els dorsals i els obsequis que ofereix l’organització, entre ells una samarreta tècnica commemorativa. La recollida de dorsals serà a les instal·lacions del Club de Mar, situades a 100 metres del punt d’arribada i sortida de la competició.
Les inscripcions ja estan obertes
aquí.