La coral Veus de la Terra de Reus, que durant aquest curs es troba celebrant el seu 20è aniversari, presenta el Concert de Nadal 2022 amb la coral femenina Gràcia Swing Sisters de Barcelona. La trobada es farà el dia diumenge 11 de desembre a les 6 de la tarda, a la parròquia de Crist Rei de Reus, al carrer d'Antoni Gaudí, al parc Sant Jordi, amb l'objectiu de recaptar fons per una causa solidària.
Veus de la Terra va néixer l'any 2002 dins del Centro Latinoamericano de Reus i, en un principi va ser un refugi per ancorar noves arrels i per espantar les pors. Un lloc per carregar energies, que es va a convertir, però, en tot un punt de trobada de moltes nacionalitats, sobretot llatinoamericanes.
Ara, 20 anys després, el llegat és el d'una coral majoritàriament catalana que manté i enforteix els vincles de grup obert i acollidor. La coral té un llarg recorregut participant en diferents llocs del país i de fora, com el País Basc i Mallorca.