1 de 10
EDUCACIÓ

Trobada reivindicativa d'alumnes d'escoles de Reus contra el canvi climàtic

Fan una caminada des dels seus centres educatius fins al Mercadal, on s'ha previst que llegeixin manifestos

Canalla en l'acció al Mercadal, aquest dilluns | Reus.cat
per M.B., Reus, Catalunya | 24 d'octubre de 2022 a les 12:35 |
Aquest dilluns 24 d’octubre se celebra el Dia Internacional Contra el Canvi Climàtic i des del Programa d’Educació Ambiental Reus 2030, impulsat per la regidoria de Medi Ambient, s’ha organitzat una trobada reivindicativa dels alumnes de diferents centres a la plaça del Mercadal, a dos quarts de 12 del migdia.

Els alumnes han recorregut els carrers des dels seus centres educatius fins a la plaça del Mercadal amb cartells elaborats a les aules a partir d’un treball previ de debat i exposició de continguts didàctics sobre el canvi climàtic.

Els cartells s'han concebut per animar la població a augmentar la consciència ambiental i aturar el canvi climàtic amb petites accions quotidianes del dia a dia. Un cop a la plaça, i amb la presència de l’alcalde de la ciutat, Carles Pellicer, i del regidor de Recursos Humans i Medi Ambient, Daniel Rubio, els alumnes han llegit manifestos que també han elaborat a classe.

Uns 600 alumnes de vuit escoles de la ciutat han participat en la iniciativa. Rubio ha manifestat que el programa Escoles Reus 2030 “fomenta els aprenentatges significatius amb activitats compromeses i transversals com aquesta perquè les noves generacions es comprometin amb el Medi Ambient”.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: