AIGUA

​Aigües de Reus incorpora un caixer per agilitzar l'atenció ciutadana

Des de l'estiu, s'hi han fet un total de 1.569 operacions

per E.R., Reus, Catalunya | 23 de setembre de 2022 a les 10:00 |
Imatge de les oficines d'Aigües de Reus | Cedida
Aigües de Reus ha incorporat un caixer automàtic a la seva oficina central amb l’objectiu de facilitar als usuaris el pagament de les factures del servei, sigui mitjançant targeta bancària o en efectiu. Des que va entrar en funcionament, a principi d’estiu, el caixer registra una mitjana de 30 operacions diàries, sense necessitat de demanar cita prèvia.

Dels tràmits presencials, un 40% són pagaments


En aquest temps, el nombre d’operacions realitzades ha estat de 1.569, de les quals 1.193 (70%) corresponen a pagaments en efectiu i 376, a pagaments amb targeta de crèdit. El 40% de tots els tràmits que es duen a terme presencialment són pagaments, tot i que Aigües de Reus emet el 92% de les factures mitjançant domiciliació bancària.

El caixer instal·lat incorpora una pantalla tàctil per facilitar les operacions i un lector de codi de barres i QR, alhora que està equipat mecànicament per a l’acceptació i reciclatge de monedes i bitllets. Per fer el pagament, els usuaris no necessiten sol·licitar cita prèvia, només han de portar la corresponent factura o carta de pagament. En cas de no portar aquests documents, els són facilitats pel personal del Servei d’Atenció al Ciutadà de l’empresa municipal d’aigua.

Aquesta eina tecnològica permet fer els tràmits de pagament de forma més àgil i es veuen reduïdes les cues i els temps d’espera. A excepció dels pagaments i les altes de contracte, la resta de tràmits requereixen cita prèvia. 
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: