JORNADA SECTORIAL

Marketing TECH, «punt de trobada» del màrqueting digital al territori

La iniciativa de Techma Business School aplega més de 300 al Tecnoparc de Reus

per Reusdigital.cat, Reus, Catalunya | 19 de maig de 2022 a les 17:16 |
Xevi Fernández Taberner, un dels ponents del Marketing TECH | Cedida
Més de 300 persones entre inscrits, ponents, patrocinadors i membres de l’organització han pres part a la primera edició del Marketing TECH, una iniciativa de Techma Business School que s’ha celebrat aquest matí de dijous al Tecnoparc de Reus i que "neix amb el propòsit de consolidar-se com un espai de debat, intercanvi de coneixements i networking al voltant d’aquest àmbit professional", segons els organitzadors.

La directora general de Techma, Alba Campos, ha destacat “el cartell de luxe que hem pogut oferir, amb ponents, professors i casos d’èxit de primer nivell que no han passat desapercebuts per als professionals, teixit empresarial i educatiu del nostre entorn”.

Canpos ha apuntat també que el Marketing TECH es pot considerar com “un aparador dels nostres programes, ja tenim un postgrau en marxa sobre màrqueting digital que ja prepara la seva segona edició”. Dins del mateix àmbit, Techma arrencarà el mes d’octubre un màster en Global Marketing i Innovació.

La jornada d’avui l’han centrat aspectes com els canals de venda digital, la gestió de dades, el contacte amb la comunitat, la gestió de les xarxes socials o l’atenció al client digital, amb el focus posat a les tendències més actuals. El Marketing TECH s’ha estructurat amb una zona de sis tallers i un escenari central amb conferències que han analitzat el procés de transformació digital d’empreses i organitzacions des d’una perspectiva àmplia i diversa.

A la primera, Andrés López, CEO de Ecoalf, ha reflexionat al voltant del canvi de paradigma al que obliga la crisi mediambiental a la que s’enfronta la societat i ha instat a les empreses a liderar aquest canvi. La segona ha anat a càrrec de Rafa Casas, que ha estat sales manager de Trip Advisor y The Fork, entre d’altres, i que ha posat el focus en la necessitat de “vendre molt, però també vendre bé”. Tot seguit ha arribat el torn de James Sène i Gemma Vallet, president i directora d'11Onze, que s’han centrat en les tendències per aquest any del segment fintech. La següent conferència l’han protagonitzat Mireia Trepat i Miquel Antolín, cofounders de Freshly Cometics. Xevi Fernández Taberner, vicepresident de HP Global Head of Channel workplace, ha tancat l’esdeveniment analitzant les transformacions que la digitalització provoca a tots els nivells. 
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: