TRÀMITS

Vila-seca posa en marxa l'Oficina d'Atenció Ciutadana

Aquest servei públic incorporarà tràmits progressivament fins arribar a un centenar

per Reusdigital.cat, Reus, Catalunya | 9 de maig de 2022 a les 13:19 |
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Vila-seca ja s’ha posat en funcionament | Cedida
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Vila-seca ja s’ha posat en funcionament amb l’objectiu de millorar la qualitat d’atenció dels seus usuaris. Situada al costat de l’ajuntament, al carrer de la Font, s’ha engegat aquest dilluns 9 de maig.


L'OAC permetrà fer fins a un centenar de tràmits


Aquest nou servei públic incorporarà de forma progressiva en el temps diversos tràmits i serveis, fins arribar al centenar de tràmits municipals, quan arribi a la seva màxima implantació. A hores d’ara permet activar tràmits relacionats amb qüestions de certificats digitals, empreses i emprenedoria, padró d’habitants i parelles, tràmits generals, tributs i pagaments i via pública. A més de temes com animals de companyia, entitats i associacions, mercats ambulants, queixes i suggeriments i registre general d’entrada.

La inversió de l’Ajuntament de Vila-seca per tal de posar en funcionament aquest nou servei municipal supera els 40.000 euros, ja que a banda de la compra del local s’han hagut de realitzar les obres i condicionament dels espais així com la compra del mobiliari i equips informàtics.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana obrirà en horari de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h. Entre els mesos d’octubre a maig, obrirà els dilluns a la tarda, de 16.00 a 18.00 h, mentre que de juny a setembre, a les tardes romandrà tancada.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: