1 de 10
FUTBOL TERRITORIAL

El femení de la FFBR tanca el campionat amb una victòria a Santa Bàrbara

El resultat ha estat d’1 gol a 3

Imatge d'arxiu d'un partit del Reus femení | Xavi Guix
per Reusdigital.cat, Santa Bàrbara | 8 de maig de 2022 a les 08:42 |
Aquest article es va publicar originalment el 8 de maig de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Després de la darrera jornada, en què les roig-i-negres es van proclamar matemàticament campiones de lliga guanyant el derbi contra el Nàstic a l’Estadi, les jugadores de Marc Mestres ha visitat, aquest passat dissabte al vespre, el camp municipal de Santa Bàrbara per enfrontar-se a la Plana. L’equip femení de la FFBR ha guanyat per 1 gol a 3 en l’últim partit del campionat.

22 victòries, un empat i una única derrota



Al minut 31, la jugadora Paula Catalán ha obert el marcador per al Reus. L’equip del Montsià ha empatat al 43, mitjançant Elisabeth Vidal. A la segona part, Carme Cendra (64’) i Natàlia Álvarez (76’) han fet els gols de la victòria roig-i-negra.

El Reus femení tanca el campionat havent aconseguit 22 victòries, un empat i una derrota. En la pròxima temporada, l’equip jugarà a Primera Catalana. 
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: