INFRAESTRUCTURES

El projecte de l'últim tram de l'A-27 i l'enllaç amb l'AP-2 costarà més de 743.000 euros

El tram final de l'autovia A-27, entre Lilla i l'enllaç de l'AP-2, tindrà una longitud d'uns cinc quilòmetres i mig

Obres de l'autovia A-27 al seu pas per la pedania de Lilla, a Montblanc. | Núria Torres/ACN
per Redacció, Tarragona | 31 de març de 2022 a les 13:46 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 31 de març de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha formalitzat el contracte de redacció del projecte de traçat i construcció de l'últim tram de l'A-27 a Lilla i l'enllaç amb l'AP-2 de Montblanc. El contracte, de 743.562 euros, se centra en un tram d'uns cinc quilòmetres i mig.

Segons el ministeri, el nou enllaç entre l'autovia i la N-420 amb l'autopista facilitarà el trànsit a aquestes vies, amb major el volum de cotxes per l'alliberament de les autopistes. El ministeri apunta que l'autovia també tindrà un impacte positiu per al flux de comunicacions del Port de Tarragona. Actualment, hi ha 23 quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i Valls en funcionament i s'estan executant les obres de la variant entre Valls i Lilla, a Montblanc.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: