1 de 10
AEROPORT

Una vintena de rutes connectaran l'Aeroport de Reus amb Europa

El Regne Unit, el mercat amb més vols i major oferta de places

Passatgers a la terminal de l'Aeroport de Reus | Cedida
per M.B., Reus, Catalunya | 1 d'abril de 2022 a les 00:00 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 1 d'abril de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Des del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona se celebra que l'Aeroport de Reus compti amb 23 rutes que connectaran el territori amb Anglaterra, Gal·les, Escòcia, Irlanda, Bèlgica, Països Baixos i Polònia, així com Palma de Mallorca. La president de l'ens, Meritxell Roigé, destaca que el Regne Unit serà el mercat que disposarà de més rutes, més vols i més oferta de places. Concretament, 321.093 seients que s'estan oferint des de finals de març i fins a l'octubre. Són xifres que representen més del 62% del total de l'oferta de les companyies a les instal·lacions reusenques.

Optimisme al sector



El sectot subratlla també l'increment d'un 30% dels vols amb Irlanda respecte a l'any 2019, ja que enguany s'oferten 128.619 seients. A més, s'incrementa lleugerament l'oferta dels mercats emissors amb connexions amb Bèlgica, Països Baixos i Polònia.

La recuperació dels volums previs a la pandèmia es deu al fet que companyies com Ryanair, Jet2 o TUI continuen operant des de l'aeroport de Reus, malgrat la redimensió de les operatives de Easyjet o la fallida de Thomas Cook.

Per tot plegat, el sector turístic de la Costa Daurada encara amb optimisme Setmana Santa i apunta que el ritme de reserves és "bo". El gremi confia recuperar aquesta temporada xifres similars a les d'abans de la pandèmia, quan van registrar 20 milions de pernoctacions.

L'empresariat celebra que l'Aeroport de Reus recuperi el 90% de les places ofertades l'any 2019, amb més d'un milió de seients i 23 rutes que connectaran el territori amb Regne Unit, Irlanda, Bèlgica o Països Baixos. 

Pla de Promoció Conjunt



El sector turístic destinarà 900.000 euros a campanyes de promoció, les quals s'establiran en el Pla de Promoció Conjunt impulsat des del Patronat de la Diputació. L'any passat, el pla va tenir un pressupost extraordinari xifrat en 1,5 milions. Enguany, les actuacions, que s'iniciaran aquest mes d'abril, encara s'estan definint. Tot i això, es donarà continuïtat a les competicions com el Mundialito a Cambrils o la de Mare Nostrum a Salou, o altres, com el patrocini per a dues temporades de l'equip del Manchester City femení.

Pel que fa a l'anterior pla, el 60% del pressupost es va centrar en accions de promoció al mercat nacional, tant a Catalunya com a la resta de l'estat, un 15% al mercat britànic i irlandès, un 10% al centreeuropeu, un 9% al mercat francès i un 6% als mercats rus i ucraïnès.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: