PROMOCIÓ DE CIUTAT

Reus es vincula al geni de Gaudí a través d'una nova marca turística

ReusGaudí vol fer valer la ciutat com a origen de l'arquitecte a l'hora de captar nous visitants

per Marc Busquets Obré, Reus, Catalunya | 21 de febrer de 2022 a les 12:14 |
Caelles, aquest matí de dilluns, a la sala de premsa del consistori per presentar la marca turística | MBO
La regidoria de Promoció de Ciutat ha presentat aquest matí de dilluns la nova marca turística Reus. Ciutat amb geni tot incorporant-hi el cognom del reconegut arquitecte. D'aquesta manera, el resultant és GaudíReus, concebut per "transmetre que el seu origen és Reus, i que si és vol conèixer la figura de Gaudí s'ha de conèixer la nostra ciutat", segons ha raonat la regidora del ram, Montserrat Caelles.

En aquesta línia, i tot aprofitant que en les properes setmanes la capital del Baix Camp acollirà l’esdeveniment esportiu de referència World Padel Tour (WPT), la marca vol mostrar "la identificació d’Antoni Gaudí i Reus", a la recerca d'un públic "més dinàmic i, en aquest cas, avesat a la pràctica esportiva", tal com ha precisat Caelles.

Aquesta ha comentat algunes de les característiques de la nova marca, n'ha presentat el logotip, les varietats cromàtiques i les seves aplicacions per subratllar que, amb tot, "manté els principis i objectius de la marca general Reus. Una ciutat amb geni amb un nou valor afegit". GaudíReus "ens permet incidir amb més força en el segment més dinàmic del nostre públic objectiu i vincular directament i de forma visual el cognom del genial arquitecte amb el nom de la nostra ciutat inferint-li alhora els valors positius del dinamisme i l’energia”, ha explicat.

Fons "Next generation"



GaudíReus s’inclou "en el context" de les diferents propostes que la ciutat ha aportat als fons Next Generation a la recerca de finançament, per dur a terme intervencions com la renovació del Gaudí Centre. En aquest sentit, Caelles ha avançat que "més endavant" es donaran els detalls del projectes, les accions que contempla més enllà de la remodelació de l'esmentat equipament, i el pressupost del qual es disposarà, en cas que la sol·licitud prosperi. 

De passada, Caelles ha assenyalat igualment que de cara al futur es presentarà un pla de màrqueting encarregat, precisament, per establir estratègies de captació de turisme. "La ciutat que va veure néixer i créixer l’arquitecte convida a tornar a l’origen de Gaudí", ha conclòs. 
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: