EMPRENEDORIA

Dotze empreses emergents han demanat prendre part a la Incubadora TIC de Redessa

El període de captació de projectes finalitza el 15 de febrer

per Reusdigital.cat, Reus, Catalunya | 31 de gener de 2022 a les 13:48 |
El període de captació de projectes per a la Incubadora TIC de Redessa finalitza el 15 de febrer | Cedida
Aquesta informació es va publicar originalment el 31 de gener de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Incubadora TIC de Redessa ha començat la fase de captació, que finalitzarà el 15 de febrer. Ara per ara, 12 projectes han mostrat el seu interès a participar-hi. Com ha explicat la consellera delegada i regidora d'Economia, Coneixement i Habitatge, Teresa Pallarès, "aquesta nova edició potenciarà l'accés al finançament i les metodologies àgils i d'innovació oberta, per tal de facilitar l'aprenentatge a través de l'experimentació i millorar les habilitats emprenedores i de lideratge que fan evolucionar els projectes de negoci".

La incubadora es desenvoluparà en tres fases. La primera, de selecció de projectes; la segona, Bootcamp de formació, amb vuit sessions intensives presencials, destinades a treballar aspectes concrets del pla de negocis i a millorar les habilitats emprenedores i de lideratge dels participants; i la tercera, de mentoria, per tal que les empreses seleccionades comencin el procés d'incubació.

El programa finalitzarà amb una altra novetat, un Demoday o sessió de tancament durant la qual, les startups podran presentar els seus projectes davant d'agents vinculats a l'accés a fonts de finançament.

Redessa ha adjudicat a Top Brands la coordinació de les diferents fases de la Incubadora TIC. Aquesta es dedica a l'assessorament per al creixement d'startups i pimes. Tal com ha explicat Oriol Garcés, consultor especialista en Lean Startup de Top Brands, "són metodologies que ens permeten validar els projectes, invertint els mínims recursos necessaris en la fase d'aprenentatge, mitjançant un procés iteratiu de creació, mediació i aprenentatge, disposant així de més recursos quan les probabilitats d'èxit són més grans".

De la seva banda, el consultor especialista en innovació de Top Brands, Alberto Ratti, ha explicat que "el Business Plan es dividirà en set fases que cada projecte ha d'anar completant i validant abans de passar a la següent.

Consulteu aquí el calendari previst per a les fases, així com els requisits per participar en la selecció del programa.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: