Aquest article es va publicar originalment el 16 de gener de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’equip femení de la FFBR ha guanyat per 1 gol a 2 al Gimnàstic de Tarragona, en el partit que s’ha jugat aquest diumenge al camp municipal de Bonavista.
El primer gol ha arribat molt aviat, al minut 4. Irati ha transformat un penal per unes mans dins de l’àrea d’una jugadora del Gimnàstic de Tarragona. Després, en un contraatac, Paula Catalán s’ha escapat per la banda esquerra i amb xut ras i creuat ha fet el segon gol de les reusenques.
A partir d’aquí, la FFBR ha dominat i el Nàstic s’ha dedicat a xutar pilotes a l’àrea. En una errada en la defensa reusenca, l’equip tarragoní ha marcat el seu gol. El Reus ha acabat el partit patint, ja que el Nàstic ha seguit amb l’estratègia de xutar pilotes a l’àrea reusenca, però finalment la FFBR ha aguantat el resultat.