Aquesta informació es va publicar originalment el 23 de desembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Davant
l’alta incidència de la Covid-19, les noves mesures restrictives dictades pel Govern de Catalunya i les peticions rebudes dels responsables sanitaris del municipi, l’Ajuntament de
Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant ha decidit
suspendre les revetlles de Cap d’Any, que havien de celebrar-se el 31 de desembre als pavellons municipals; i també els
parcs infantils de Nadal, previstos als mateixos espais.
A través d'un comunicat, l'Ajuntament ha apuntat que "considera que en aquests moments el més important és garantir la seguretat de la ciutadania i per aquest motiu també ha resolt adaptar a la pandèmia les activitats més tradicionals que estan adreçades especialment als infants: la visita de l’Home dels Nassos i les cavalcades dels Reis, tal com ja va fer l’any passat".
Així doncs, el 31 de desembre,
l’Home dels Nassos tornarà a visitar els nuclis de Vandellòs i de l’Hospitalet de l’Infant muntat en un carruatge, en lloc de fer-ho a peu. Les cavalcades dels Reis d’Orient seran substituïdes per un
format diferent, que seguirà el mateix patró de l’any passat: segons es preveu, a l’Hospitalet de l’Infant els nens els podran veure des dels balcons de casa seva (Ses Majestats recorreran el màxim nombre de carrers transitables amb unes carrosses); i a Vandellòs, Masriudoms i Masboquera, els Reis faran el repartiment de regals a la canalla porta a porta, seguint les mesures d’higiene i de seguretat.
El que sí es mantindrà dins de la programació nadalenca seran els
actes culturals, respectant les mesures establertes pel Procicat per evitar la propagació de la Covid-19. Més informació a l’agenda de la pàgina web de l’Ajuntament:
www.vandellos-hospitalet.cat.