1 de 10
NADAL 2021

Els mercats de Reus premien els clients durant la Campanya de Nadal

Es lliuraran targetes per optar a xecs de compra, estris de cuina i bosses reutilitzables

Una parada del Mercat Central, el Nadal de l'any passat | Marc Busquets Obré
per Marc Busquets Obré, Reus, Catalunya | 29 de novembre de 2021 a les 17:04 |
Aquest article es va publicar originalment el 29 de novembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquest dijous, 2 de desembre, comencen les activitats de Nadal als Mercats de Reus. A més, a partir del 9 de desembre i fins al 5 de gener, el Mercat Central i el Mercat del Carrilet entraran de ple en la campanya per festes amb regals i vals de compra per als clients, "per agrair la fidelitat dels clients al llarg de tot l’any, a més de promoure la compra", segons s'ha anunciat des del consistori.

Enguany s’ha reprès la programació d’activitats familiars, amb tallers de cuina infantils per fer valer l’avellana de Reus; tallers de manualitats i d’origami; màgia i molta música. A més, aquest Nadal torna el pessebre de clicks a cada mercat, de la mà de Jordi Mariné.

Per Nadal, Mercat del Carrilet



Durant les setmanes de Nadal, els paradistes del Mercat del Carrilet regalaran una targeta rasca-rasca per cada 6 euros de compra. Els premis són 1.000 xecs de 5 euros per bescanviar a les parades del mercat fins al 28 de febrer de 2022, bosses de compra reutilitzables i tres lots d’estris de cuina.

També es regalaran 3.000 calendaris amb receptes de cuina. Pel que fa a l’horari, com cada any, el Mercat del Carrilet obre més hores la setmana de Nadal i Cap d’Any. 
 


Per Nadal, Mercat Central



En el cas del Mercat Central, els mateixos paradistes lliuraran als clients una butlleta per cada 6 euros de compra. Els clients tindran temps fins a Reis, per omplir-la, i dipositar-la a la gran urna de vidre que s’instal·larà al mercat a partir del 9 de desembre. Al gener es farà el sorteig de 10 premis de 150 euros en xecs de compra i cinc lots d’estris de cuina Valira.
 

El regidor d’Empresa i Ocupació, Carles Prats, ha dit que "els paradistes del Mercat Central i del Mercat del Carrilet fan un any més un considerable esforç econòmic per la campanya de Nadal i per premiar els clients que compren durant les festes. A més, obren més hores per facilitar la compra i enguany reprenen la programació d’activitats familiars, convertint els dos mercats en espais de visita obligada de cara a les festes". 
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: