COMERÇ

La UBR posa en marxa la targeta de fidelització «Gaudim Reus»

Els usuaris es poden beneficiar de descomptes, promocions i sortejos dels establiments associats

per Alba Cartanyà, Reus, Catalunya | 15 de novembre de 2021 a les 13:04 |
Una imatge de la presentació | Ara Reus
Aquesta informació es va publicar originalment el 15 de novembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Unió de Botiguers de Reus (UBR) posa en marxa la targeta de fidelització Gaudim Reus, per tal de promocionar el comerç de proximitat. No està vinculada a cap entitat bancària, i cada sector i negoci concret pot adaptar-la segons les seves pròpies necessitats. La idea principal és que sigui una mena de "guardiola individual" que vagi acumulant punts a mesura que s'efectuen les compres. Així, la clientela gaudirà de descomptes, promocions i sortejos dels establiments associats. Els interessats en obtenir-la poden fer-ho a través d'aquesta pàgina web, omplint el formulari; o de manera presencial als mateixos comerços.

Més enllà d'aquest ús pràctic de la targeta, des de la UBR també s'ha volgut treballar "minuciosament" el seu disseny. Per això, s'ha encarregat la il·lustració al dissenyador gràfic Jordi Romero, que ha elaborat fins a cinc imatges diferents incorporant els perfils de diversos monuments coneguts a la ciutat.

Aquesta nova eina s'ha presentat aquest dilluns 15 de novembre en una roda de premsa a la Cambra de Comerç de Reus. Segons el coordinador de la Comissió de Comerç de la Cambra, Pau Salvadó, és "una bona iniciativa per potenciar la venda presencial" i "serà copiada a altres llocs de Catalunya, perquè a Reus marquem tendència", ha assegurat.

En aquesta línia, la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha reivindicat que "la ciutat de Reus en sap molt, de ser diferent" i s'ha mostrat convençuda que "ens vindran a veure per saber quin és el secret de l'èxit d'aquesta targeta". Juntament amb el regidor d'Empresa i Ocupació, Carles Prats, han reconegut la importància de la nova proposta comercial i han fet valdre "tot l'esforç que hi ha darrere".

Per part seva, la presidenta de la Unió de Botiguers, Meritxell Barberà, ha parlat de la importància de la fidelització i ha remarcat el caràcter flexible i obert de la targeta, ja que cada negoci pot "adaptar-la" a les seves necessitats. D'aquesta manera, ha animat tots els comerços a sumar-s'hi, i a la ciutadania de Reus a prendre part de la campanya per tal de fer-la créixer.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: