Aquesta informació es va publicar originalment el 4 de novembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’Arxiu del Port de Tarragona se suma a la celebració del
Dia Internacional del Patrimoni Mundial organitzant dues
sortides guiades i, gratuïtes, per conèixer la
Ruta Patrimonial del Port Tarragona. Les sortides estan previstes per al
dissabte 13 i diumenge 14 de novembre a les 11 del matí. Es tracta d’una sortida d’una hora aproximadament de durada i dirigida al públic en general.
La
Ruta Patrimonial del Port de Tarragona aplega fins a 24 elements que conformen el patrimoni del Port de Tarragona, partint del Teatret del Serrallo, l'antiga Confraria de Pescadors, passant pels refugis i tinglados del Moll de Costa, l’escala real, la Duaneta, el rellotge de sol o l’antic edifici de serveis fins al Far de la Banya, entre d’altres.
Per poder participar en aquesta activitat cal una inscripció prèvia enviant un correu a arxiu@porttarragona.cat