1 de 10
URBANISME

Enquestes, debats i altres activitats participatives per definir el futur del Carrilet

Engega la segona fase del procés amb l'objectiu de recollir les propostes de la ciutadania

Punt d'Interacció Mòbil del procés participatiu a l'entorn del Carrilet | Ajuntament de Reus
per Alba Cartanyà, Reus, Catalunya | 11 d'octubre de 2021 a les 12:07 |
Aquest article es va publicar originalment el 11 d'octubre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El procés participatiu per a la transformació urbanística de la zona del Carrilet inicia la segona fase, amb la voluntat de recollir les propostes de la ciutadania sobre els usos i equipaments que s'haurien d'incorporar. Fins diumenge 21 de novembre, es realitzaran diferents activitats participatives per tal de conèixer l'opinió dels reusencs i reusenques.

Concretament, les actuacions previstes són: una enquesta, que es pot completar en línia o de manera presencial als diferents centres cívics de la ciutat; la instal·lació de Punts d'Interacció Mòbil, a l'Edhack Reus, a la Palma, a l'avinguda del Carrilet, i al Pallol; una passejada de descoberta del territori; i un parell de sessions de debat i deliberació.

L'inici de la segona fase posa el punt final a la primera, que entre el 13 setembre i el 10 octubre ha celebrat un seguit d'activitats participatives per difondre el procés i treballar una diagnosi participada de la zona.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: