SOCIETAT

Punts d’atenció digital als locals de les entitats veïnals allunyades dels equipaments municipals

Voluntaris ajudaran a aprendre a fer tràmits en línia amb l’Ajuntament

El projecte per instal·lar els punts d'atenció s'ha presentat aquest dimarts | Reus.cat
per Marc Busquets Obré, Reus, Catalunya | 5 d'octubre de 2021 a les 12:50 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 5 d'octubre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Amb el suport de la Reale Fundation, la regidoria de Relacions Cíviques, en el marc de la campanya Jo + pel meu barri, engega un nou projecte per "fomentar la cultura digital als barris" de Reus amb la col·laboració de les associacions de veïns. El nou projecte ha permès l’habilitació de vuit punts d’atenció i assessorament digital als locals de les entitats allunyades dels equipaments municipals.

Equips i voluntaris



Aquests punts s’han equipat amb equips informàtics i voluntaris que ajudaran els veïns que ho desitgin a aprendre a fer tràmits en línia amb l’Ajuntament i la resta d’administracions, així com la consulta de qualsevol dubte que tinguin. La regidora de Relacions Cíviques, Montserrat Caelles, acompanyada del director de Reale Seguros a la demarcació de Tarragona, Pere Pons, ha presentat aquest matí de dimarts en roda de premsa les línies generals del "nou projecte emmarcat en la línia d’impulsar un canvi de paradigma en la relació amb les entitats i el moviment veïnal de la ciutat perquè les entitats s’empoderin cada cop més com agents socials clau en el desenvolupament de la ciutat i en la bona marxa de cadascun dels seus barris".

Deu zones de Reus



Fonts municipals han apuntat que Reale Foundation ha fet una aportació econòmica de 35.000 euros que ha permès la compra d'11 equipaments informàtics complets amb impressora làser amb la finalitat de poder equipar millor els punts d’atenció en els diferents barris, la contractació d’una persona com a formadora dels voluntaris de les entitats que estaran presents als punts d’atenció digital als veïns i una campanya de difusió per permetre que el projecte arribi al major nombre de persones possibles i per tant tingui un gran impacte d’acció entre la població.

Aquesta persona es mourà durant tot un any per les diferents seus de les entitats.

Els locals socials on s’han habilitat els punts d’atenció corresponen a 10 zones de la ciutat: Carrilet, Pastoreta, Fortuny, Montserrat, Sol i Vista/Pelayo, Monestirs, Prim/Sardana i Niloga/carrer Ample. 
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: