Aquesta informació es va publicar originalment el 30 de setembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Un total de
320 ballarins participaran, el proper
diumenge 3 d’octubre, al segon
Trofeu L’Hospitalet de l’Infant, una competició de ball organitzada pel CBE Wapacha (associat a les escoles Wapacha, de Reus) amb la col·laboració de l’Ajuntament de la vila del Baix Camp, puntuable per al rànquing de la Federació estatal de ball esportiu.
L'esdeveniment esportiu se celebrarà al pavelló de l’Hospitalet de l’Infant, ubicat al carrer de Tivissa, 6, de l’Hospitalet de l’Infant, de les 9 del matí a les 8 del vespre, aproximadament, amb l’aforament limitat i totes les mesures de seguretat per la Covid.
Qui vulgui assistir-hi com a públic pot comprar les entrades el mateix diumenge, al pavelló esportiu. El preu per persona és de 10 euros; i per als menors de 10 anys, de 6 euros.
Cartell del torneig Foto: Cedida