1 de 10
OBRES I MILLORES

Obres de millora a la Palma, de Reus

La primera fase del projecte dotarà l’espai cultural amb una font, bancs i un sistema de climatització de la sala polivalent

Una imatge de l'exterior de la Palma, de Reus | Reus.cat
per Reusdigital.cat, Reus, Catalunya | 20 de setembre de 2021 a les 10:20 |
Aquest article es va publicar originalment el 20 de setembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’Ajuntament de Reus ha iniciat les obres de la primera fase del projecte de millores de la Palma. Les obres van ser adjudicades a l’empresa Elecnor SA, per un import de 88.740,99 euros i un termini d’execució de quatre mesos.

El projecte preveu instal·lar bancs i font d’aigua a l’espai exterior, i dotar l’equipament municipal d’un sistema de climatització, d’un equip de so i llum, i d’un projector i una pantalla. La primera fase, que és la que es comença ara, inclou el sistema de climatització a la sala polivalent i la instal·lació dels bancs i la font d’aigua exterior.

La Palma compta amb una sala polivalent amb aforament màxim de 400 persones i no disposa de cap sistema de climatització ni ventilació que garanteixi el confort del públic. Així mateix, la sala disposa d’un equipament de so i il·luminació escènica precari i poc adequat per la tipologia d’ús i esdeveniments que s’hi celebren.

Complementàriament també, el present projecte contempla la instal·lació d’equips de so, vídeo i il·luminació adequats. Actualment, la sala compta amb un equipament de so i il·luminació escènica precari i poc adequat per la tipologia d’ús i esdeveniments que s’hi celebrem. Aquesta actuació es preveu per la segona fase del projecte.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: