Aquesta informació es va publicar originalment el 29 de juliol de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'artista Rosendo Porro Cuesta, del taller
L'Enclusa, ha dissenyat una
escultura amb forma de peix que es pot trobar a les
platges de Llevant i Ponent de Salou. La finalitat d'aquest contenidor, han indicat fonts municipals, "és mantenir les platges netes i conscienciar els banyistes sobre la importància de reciclar els plàstics en espais naturals".
La d'aquest peix metàl·lic és una iniciativa impulsada per l'ajuntament, i anirà canviant d'ubicació fins al proper mes de setembre. Actualment, es troba a l'alçada del carrer de les Illes Balears.
L'alcalde de Salou, Pere Granados; el regidor de Platges, Manteniment, Reparacions i Adequacions, Pedro Madrona; i la regidora de Medi Ambient, Estela Baeza, han valorat "positivament" la iniciativa d'aquest contenidor a les platges, i han posat èmfasi en la "importància" del reciclatge "per tal de mantenir el medi natural en bon estat".
A banda, s'han instal·lat
punts informatius en una sèrie d'indrets de les platges de Llevant, Ponent, Capellans, Platja Llarga i Cala Crancs, "amb l'objectiu de conscienciar la ciutadania de la necessitat de reciclar de forma correcta".
Així mateix, diversos educadors ambientals recorren les guinguetes de les platges per tal de formar els treballadors sobre com s'han de reciclar els residus que generen.