1 de 10
POLÍTICA

Manel Sales, nou alcalde dels Guiamets

En substitució de Miquel Perelló

Sales i Perelló, el passat dijous | Cedida
per Reusdigital.cat, Reus, Catalunya | 16 de juliol de 2021 a les 17:36 |
Aquest article es va publicar originalment el 16 de juliol de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El cupaire Manel Sales és el nou alcalde dels Guiamets, al Priorat. Periodista de professió, serà al capdavant del consistori de la vila durant els dos propers anys, tot agafant el relleu de Miquel Perelló. Aquest últim, a la xarxa, ha exposat que "he finalitzat la meva etapa com a batlle. Hem viscut de tot i en sortim millor" i s'ha mostrat orgullós que el substitueixi Sales. 

Sales, al seu torn i a Twitter, ha apuntat que "intentarem estar a l'altura" del repte que suposa rellevar el batlle sortint. La presa de possessió s'ha produït aquest passat dijous. 
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: