Aquesta informació es va publicar originalment el 16 de juliol de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Han començat les festes del barri del Carme de Reus. Ha estat aquest passat dijous al vespre, amb el pregó a càrrec del director de l'INS Baix Camp, Josep Gabriel Lluís Queralt, i la
presentació en societat del gegant del Pepito de l'Arena, un homenatge a
Josep Cases.
Aquest va ser un dels activistes del barri del Carme, després de la guerra, i va voler recuperar les festes en honor a la Mare de Déu del Carme. La proposta de dedicar un gegant a la seva memòria va sorgir anys enrere, i s'ha materialitzat gràcies a les aportacions populars. L'acte ha estat conduït pel comunicador Josep Baiges i ha comptat amb la presència de diverses autoritats locals, entre les quals el batlle, Carles Pellicer.