Aquesta informació es va publicar originalment el 8 de juliol de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La
regidoria de Promoció de Ciutat ha organitzat els dies
7 i 8 de juliol unes visites de
familiarització adreçades als
sectors de l'hoteleria i de la restauració de Reus per acostar-los els principals actius patrimonials i serveis turístics de la ciutat, amb l'objectiu que facin de
prescriptors de l'oferta turística reusenca entre els seus clients.
Aquesta acció s'emmarca en el Pla de Reactivació Econòmica de la Ciutat i la campanya turística d'estiu, que just s'ha iniciat aquest mes de juny. L'activitat compta amb una
vintena de participants entre hotelers i restauradors que recorreran la Casa Navàs i el Gaudí Centre amb la visita guiada "Ho saps tot de Gaudí".
A les jornades es presenta l'oferta turística de la ciutat recordant les
principals accions de l'actual campanya d'estiu, destacant l'ampliació i obertura dels punts d'informació; el manteniment del servei
tax free pels visitants extracomunitaris i fent un especial incís en el patrimoni visitable com el Gaudí Centre, la Casa Navàs, l'Estació Enològica, la Prioral de Sant Pere o els Museus de Reus.
També es presenten les activitats
Més Reus que mai, iniciades l'estiu passat i que enguany ofereixen
noves visites per la ciutat, des del juliol fins la primera quinzena de setembre i durant tota la setmana. Per la realització d'aquestes noves visites, es compta amb la col·laboració de les
empreses de guiatge local.
Es tracta de visites tematitzades que compten amb activitats pròpies al Gaudí Centre i també noves visites guiades al patrimoni (informació i reserves a www.reusturisme.cat). A les presentacions també es recorda el funcionament del producte
Escapades genials i welcome packs, presentats en el marc de la nova campanya d'aquest estiu i que es van sortejar el passat dilluns 5 de juliol.
Aquesta acció, que portarà nous visitants a la ciutat, ajuda a consolidar la voluntat de la regidoria de Promoció de Ciutat de convertir Reus en una ciutat d'escapades. Un objectiu impulsat gràcies al treball de l'Agència i els sectors turístics de Reus, entre els quals es troba el sector de l'hoteleria i restauració, conjuntament amb el comercial, cultural i patrimonial de la ciutat, que hi tenen un paper essencial.