1 de 10
TURISME

Cambrils es promociona a Andorra amb una campanya sensorial

Un objecte a peu de carrer activa un difusor que "sorprèn els vianants amb aromes mediterrànies associades a les vacances a la platja"

La campanya a Andorra inclou un actor vestit de sanitari que "recepta" visitar Cambrils | Cedida
per Reusdigital.cat, Andorra | 17 de juny de 2021 a les 12:48 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 17 de juny de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Cambrils ha activat recentment una campanya sensorial a Andorra per evocar, a través del sentit de la vista i l’olfacte, la seva oferta turística estival. Aquesta temporada, el Patronat de Turisme de Cambrils "inverteix esforços per seguir captivant a la població andorrana, molt fidel històricament a la destinació", s'ha apuntat aquest dijous. Ho fa a través d’una campanya d'street marketing.

En aquest sentit, Cambrils ha posat en marxa la col·locació d’un OPI (Objecte Publicitari Il·luminat) que es podrà localitzar a l’avinguda de Carlemany (Escaldes-Engordany), un espai molt concorregut. Aquest element publicitari interactua amb els ciutadans. En el moment que algú s’acosta, l’OPI activa un difusor que "sorprèn els vianants amb aromes mediterrànies associades a les vacances a la platja", segons s'ha explicat. 

Aquesta campanya, que tindrà una durada de quatre setmanes, ha comptat els dies 15 i 16 de juny amb una activitat d’animació a través de la qual, un actor vestit de sanitari ha interactuat amb els transeünts oferint-los una recepta per relaxar-se i desconnectar aquest estiu. Es disposen a més de 4 OPIs més que estimulen als ciutadans a través de d'imatges de "clima, platja i cultura marinera de Cambrils". Durant aquests dies, s’aniran compartint a les xarxes socials del Patronat de Turisme (Facebook, Instagram) petites càpsules audiovisuals d’aquesta acció promocional.

Cambrils ha aprofitat la seva presència a Andorra per presentar un gelat amb base d'aigua de mar a través del qual "potenciar encara més els sentits: sorbet de poma verda, api amb un fons d’aigua marina". Ho ha fet de la mà del mestre gelater Antoni Sirvent, capità de l’equip estatal a la Copa del Món del Gelat 2016 i 2018 esdevenint subcampió i propietari d’una de les gelateries més prestigioses i concorregudes de Cambrils.

L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha afirmat que “aquesta campanya es focalitza en el mercat andorrà, el qual ha tingut històricament un tracte especial amb Cambrils” i afegeix que “malgrat que l'oferta turística cada cop és més ampla, cada estiu són molts els andorrans que decideixen passar les seves vacances a la destinació; molts d'ells propietaris de segona residència a la localitat. 

La regidora de Turisme i Promoció Exterior, Marta Borràs, ha explicat que, “enguany, després d’un any frustrat per al turisme a causa de la pandèmia de la Covid-19, s’ha ideat una campanya original, molt creativa, i pionera per atraure, a través de la innovació i els sentits, a un mercat molt interessant i expert pel que fa al turisme saludable”. 
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: