1 de 10
SOCIETAT

Dues dones detingudes al carrer Alt del Carme de Reus per esbatussar-se entre elles i als Mossos

Els fets van tenir lloc la matinada del passat diumenge | Mossos d'Esquadra
per Tots21, Reus | 15 de juny de 2021 a les 16:57 |
Aquest article es va publicar originalment el 15 de juny de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Una nova matinada moguda al carrer Alt del Carme. Durant la nit de dissabte a diumenge, els veïns van haver d’alertar els cossos de seguretat per les molèsties de crits i cops protagonitzades per dues persones residents en un mateix pis.

Davant les molèsties, agents dels Mossos van patrullar la zona en dues ocasions (a un quart i a tres quarts de 5) per acabar intervenint finalment a dos quarts de 6. Segons han assenyalat des de la policia catalana a Tots21, les dues noies (una espanyola i una camerunesa de 34 i 28 anys, que estarien segons el cos en condició d’ocupes) es van barallar i agredir mútuament.

El fet que siguin parella va portar a acusar-les a les dues de sengles delictes de delicte de maltractament en l’àmbit de la llar. A més, també se les va acabar imputant delictes d’atemptat, resistència i desobediència a agents de l’autoritat perquè van acabar colpejant els agents. Tots dues han estat posades en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: