Aquesta informació es va publicar originalment el 8 de juny de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El proper dimecres 9 de juny a les 7 de la tarda, al Jardí de la Casa Rull, el col·lectiu de Reus Construïm República, organitzarà una taula rodona sota el títol Memòria Històrica i Dignitat.
Hi participaran: Neus Anglès, estudiant d’història de la URV; Axel Baiget, professor i historiador; Gerard Carceller, professor d’història de secundària; i com a moderadora, Raquel Ferret, gestora cultural i membre de Carrutxa.
En els darrers anys, coincidint amb un període de creixent conflicte i debat polítics i social, la memòria històrica i el paper cívic que ha de jugar dins la societat han esdevingut un dels cavalls de batalla més polèmics de l’ actualitat. Conèixer la història col·lectiva del país i recuperar i reivindicar la memòria històrica molts anys oblidada pel poder ens ha de permetre obrir camí per construir una societat millor.