1 de 10
TURISME

L'Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, on el mar es fa muntanya

L'illot del Torn protagonitza la imatge del nou logotip, que ve acompanyat d'una nova pàgina web i un vídeo promocional de la destinació turística

Nou logotip de la marca turística | Cedida
per Josep Cartanyà/ GDCCT, Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant | 2 de juny de 2021 a les 17:42 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 2 de juny de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, que és la marca turística sota la qual es promociona el municipi de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, ha renovat la seva imatge, que porta per lema On el mar es fa muntanya. El nou logotip, que ha estat dissenyat per Simbòlic Comunicació SL, integra els dos elements característics de la destinació: el mar i la muntanya, representats en l’emblemàtic illot del Torn.

Durant la presentació de la nova imatge, la regidora de Turisme, María José Gómez, ha explicat que la nova imatge incorpora de manera molt gràfica "els elements identificatius del municipi, com són la mar i la muntanya, i projecta valors naturals que atrauen l'interès dels turistes".

En aquest sentit, l'alcalde de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Alfons Garcia, ha posat en valor tot el treball fet i ha recordat que "sintetitzar el que volem transmetre no és fàcil". L'alcalde ha posat l'accent en els elements identitaris que integren la nova imatge, com el patrimoni i l'entorn natural: "La identitat està per damunt de tot, el més important és que la gent se'l senti seu i que els propis veïns l'interioritzem". L'illot del Torn L’element que fa aquesta funció aglutinadora dels dos trets distintius de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors és l’illot del Torn, l’elevació rocosa situada a la platja naturista del Torn de l’Hospitalet de l’Infant, de renom internacional, que conserva les restes d’una torre fortificada del segle XVI, declarada Bé Cultural d’Interès Nacional.

Per plasmar-lo, l’empresa que ha elaborat el disseny, ha utilitzat els colors que representen el territori: tonalitats verdes, blaves i marrons que formen part del paisatge dels pobles de costa i d’interior que l’integren. El representant de Simbòlic Comunicació SL, Xavi Grasol, ha descrit el logotip com "actual, però no modern, ja que ha de perdurar en el temps, al marge de les modes; que identifica l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors i el diferencia de la resta de destinacions turístiques, i que és fàcil de recordar", ha apuntat.

La nova imatge servirà de "marca paraigües" per a totes les propostes i projectes que tiri endavant la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i s’acompanyarà en determinats casos del lema "On el mar es fa muntanya". Així significa que s’introduirà en tots els documents i material gràfic i publicitari: pàgina web, xarxes socials, fullets informatius, anuncis, etc, amb les adaptacions necessàries.

L’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors també estrenarà la setmana vinent una nova pàgina web. El web www.hospitalet-valldellors.cat, a més d’incorporar el nou logotip de la marca turística, tindrà un disseny més modern i atractiu, adaptat a la nova imatge corporativa. La regidora de Turisme, María José Gómez, ha explicat que la nova web "està pensada sobretot pels mòbils", ja que constata que la majoria de visites i consultes es fan a través d'aquests dispositius. El web serà molt més visual, perquè les fotografies tindran més protagonisme i transmetrà millor l’essència d'una destinació "segura".

La destinació es potenciarà com "la Costa Daurada natural" amb un paquet d'experiències, que van des de les rutes de senderisme fins a les activitats nàutiques i de sol i platja. Les persones usuàries hi podran trobar la informació que busquen d’una manera "fàcil i intuïtiva", ha destacat la regidora. El portal web, desenvolupat per l’empresa Millenials, estarà disponible en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès).

Per donar a conèixer també els atractius del municipi, la Regidoria de Turisme difondrà a partir d’aquest mes de juny un nou vídeo promocional de la destinació, obra de la productora audiovisual Doublea, d’Alex Aragón. El vídeo, que té un to emotiu, posa èmfasi en tot allò que es pot fer a l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, una destinació familiar en què la muntanya mediterrània i les platges naturals tenen un pes molt important. Banys de sol i en el mar en platges tranquil·les i poc massificades, senderisme, escalada, BTT, visites al patrimoni històric i cultural, activitats nàutiques i bona gastronomia són algunes de les experiències que s’hi poden viure, com es mostra en aquest treball audiovisual.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: