Aquesta informació es va publicar originalment el 6 de juny de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'autora
Monika Escuer prepara un altre dels Contes màgics de Reus. Es tracta de
La màgia balla al Centre de Lectura, volum al qual es poden fer contribucions a través de
Quorum.cat per tal que vegi la llum. Encara queda un mes sencer per col·laborar-hi.
La Paola ja té sabatilles
A La màgia balla al Centre de Lectura s'hi explica la història de la
petita Paola, qui ja ha aconseguit les sabatilles que tant desitjava i, a més a més, està convençuda que són màgiques. Ben aviat ho podrà comprovar, ja que tot just en sortir de la botiga d’El Barato (objecte de l'anterior capítol de la sèrie) ha d’anar a classe de dansa, al Centre de Lectura.
A la seu de la històrica entitat intentarà explicar a les seves companyes que mentre estava recollint les seves sabatilles de punta li ha succeït "alguna cosa màgica", però cap d’elles en fa cas; tot allò que els explica "sembla ben bé una invenció". De sobte, però, passarà una cosa "increïble" i tant les seves companyes com totes les professores de dansa seguiran la Paola per tot el Centre de Lectura fins poder esclarir el que passa.
"Un homenatge a les professores"
El conte, segons Escuer, "vol ser un homenatge a les professores de l'Escola de Dansa del Centre de Lectura".
La nova creació, doncs, s'emmarca en la sèrie
Contes màgics de Reus i és ja el
tercer número d'una col·lecció en què
es posen en valor espais i establiments emblemàtics de la nostra ciutat. El primer lliurament, de l'octubre de 2020, es va centrar en l'institut Pere Mata (
Institut Pere Mata: una porta a la ciència) i, el segon, del
març d'enguany, a El Barato (
El Barato i les sabatilles màgiques). Tots els contes han estat publicats per Quorum llibres.