1 de 10
SUCCESSOS

Un motorista es mor en un un xoc amb una grua a Constantí

A la TP-7225, en sentit Reus

Una imatge d'una unitat del SEM | Carlos Baglietto
per Reusdigital.cat, Constantí | 28 de maig de 2021 a les 16:39 |
Aquest article es va publicar originalment el 28 de maig de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Servei Català de Trànsit ha informat que aquesta tarda de divendres s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 3 de la TP-7225, a l’altura de Constantí, en sentit Reus.

Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a tres quarts de 3. Per causes que encara s’estan investigant, s'ha produït un accident de trànsit entre una grua de càrrega de vehicles i una motocicleta. A conseqüència del xoc, s'ha mort el motorista.

Arran de la incidència s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, s’ha fet pas alternatiu.
Participació
Director: Marià Arbonès
Cap de redacció: Marc Busquets
Departament de Tecnologia: Josep Gallofré / Adrià Martínez

Raval de Santa Anna, 2, tercer pis | 43201- Reus | Telèfon 977 300783 | info@reusdigital.cat
Segueix-nos a:
Cerca a ReusDigital: