Aquest article es va publicar originalment el 26 de maig de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'Ajuntament de Castellvell del Camp ha finalitzat aquest mes la
substitució de les tanques malmeses de l'avinguda del president Companys i de la
urbanització La Flor del Camp. En total, s'han renovat 665 metres de tanca (365 a l'avinguda i 300 a la urbanització), que feia 30 anys que no es canviaven.
L'obra, pressupostada el 2020 en 25.587,87 euros, ha estat executada per l'empresa adjudicatària Fitoforestal. L'objectiu principal de l'actuació era "substituir els trams de tanca que estaven molt malmesos i que causaven inseguretat entre els veïns", han apuntat fonts municipals. Per això, una de les primeres zones que es van renovar va ser la del tram situat a la sortida rere l'escola Santa Anna, a la part de dalt de l'avinguda del president Companys.
Des del consistori s'ha volgut recordar que aquesta és la sortida que utilitzen els nens de 3r a 6è de Primària i l'alumnat que realitza activitats extraesolars.
L'alcalde, Josep Manel Sabaté, s'ha mostrat satisfet per haver pogut completar l'obra: “Calia substituir trams malmesos i que no s'havien canviat des de feia 30 anys. Però sobretot calia garantir la seguretat tant a la sortida de l'escola, com de la urbanització i, a la vegada, també s'havia de delimitar la zona verda on hi ha el camp de bitlles”, ha apuntat.