La novel·la Berenar sota les moreres, de Maria Lluïsa Amorós, ha estat considerada pels llibreters de la ciutat com el llibre dautor local que millor ha funcionat durant aquest Sant Jordi a Reus. Els responsables de les llibreries Galatea i Gaudí, Jesús Peñas i Montsant Font, respectivament, han coincidit a l'hora de destacar Joventut i més enllà. 30 anys de música en català, del videoperiodista Jordi Sugrañes, i el quart volum del personatge den Peret Ganxet, també shan venut molt bé. Els responsables d'Abacus a Reus també han evidenciat que el reusenc Peret Ganxet ha causat furor enguany en l'àmbit de la literatura infantil. Tant Peñas com Font han destacat que el llibre Reus desaparegut, de Francesc Olestí, publicat el passat 2018, també ha registrat bones xifres de vendes.
En làmbit català, els llibreters han remarcat, entre les obres més venudes, la novel·la El fill de litalià, de Rafel Nadal, premiada amb el Premi Ramon Llull, El fibló, de Sílvia Soler, i la primera novel·la del músic Gerard Quintana, intitulada Entre el cel i la terra. També han destacat els llibres vinculats als presos polítics catalans. En aquest sentit, des d'Abacus han mencionat els dos llibres de Junqueras com els més comercials aquest Sant Jordi. Per últim, tots els llibreters entrevistats shan mostrat satisfets per la treva meteorològica.
A Tarragona
El Nen de Prades, el guerriller de la terra roja, la darrera obra de Robert Vallverdú que explica la història dun combatent de les guerres carlines, ha estat un dels llibres locals més venuts de Sant Jordi a Tarragona. Ha compartit protagonisme amb Tarragona desapareguda, un recull de fotos històriques elaborat per Jordi Piqué; i Lespasa i la llavor, una novel·la ambientada al Poblet del segle XII de lescriptor lleidatà resident a Valls, Jordi Nogués. Fora dels autors locals han despuntat en vendes Contes des de la presó, dOriol Junqueras; i els premiats Rafel Nadal i Jordi Cabré, amb El fill de lItalià i Digues un desig, respectivament.
A les Terres de lEbre, alguns dels títols més demandats pels lectors han estat Tortosa desapareguda, dAlbert Curto i El fill de litalià. El volum de vendes ha estat molt similar al de lany passat, segons han explicat alguns llibreters. El Sant Jordi tarragoní ha deixat com a grans protagonistes locals Robert Vallverdú i Jordi Piqué, amb els seus llibres El Nen de Prades, el guerriller de la terra roja i Tarragona desapareguda.
Ricard Espinosa, propietari de la llibreria La Capona, ha explicat que aquests dos títols gairebé han esgotat exemplars. Espinosa sha passat el dia a la parada de la Rambla Nova de Tarragona i sha mostrat prudent a lhora de fer un balanç: A vegades quan torno a la botiga les coses allà han anat una mica diferents i memporto alguna sorpresa agradable, ha apuntat. Des de la Llibreria Adserà, en canvi, han citat la novel·la Lespasa i la llavor, de Jordi Nogués, un autor dArtesa de Segre que viu a Valls des de fa anys. Les coincidències han arribat amb els llibres de més recorregut en làmbit català. Rafel Nadal i Jordi Cabré, autors de El fill de lItalià i Digues un desig, han despuntat en vendes. També Oriol Junqueras, amb Contes des de la presó.